sobota, 19 stycznia 2013

Sesja fotograficzna


Sobota 19.01.2013 r. to kolejny pracowity dzień.... dlaczego? za nami trzygodzinna sesja fotograficzna zdjęcia były robione na potrzeby Magazynu Reader's Digest w którym ukaże się artykuł o nas... Fotografie zostały wykonane przez Pana Tomasza Grzybowskiego, jak Wam się podobają, oceńcie sami....


Najpierw praca podaję dzwoniący telefon a obok zadowolona oczywiście ze mnie  moja Pancia....




Po pracy przyjemność chwile przytulania....







Chwile beztroski....

6 komentarzy:

  1. Hej Monika :),
    Nie zdawałam sobie sprawy, że piszesz bloga :) Dołaczam do grona fanow i serdecznie pozdrawiam :)
    Ewa (od Berka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, cieszymy się, ze dołączasz do grona naszych fanów!!!

      Usuń
  2. Jestem pod wrażeniem Ciebie Moniko i Pefo!
    Ja także dołączam do grona fanów i serdecznie pozdrawiam.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za pozdrowienia, cieszymy się, że grono naszych fanów się poszerza!!! Również gorąco pozdrawiamy!!!

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i cieszymy się, że zdjęcia się podobają...

      Usuń